неделя, 27 март 2011 г.

Моето призвание - снимката, която ми донесе първа награда на националният фотококурс " Човекът до мен"


Снимката е правена в едно масайско село в Кения и  показва млада учителка - майка, която преподава на децата от племето, а в пазвите и се гуши собстваното и малко бебе.
Макар и неочаквано, това признание ме направи много щастлива, защото това, което истиски обичам да снимам, това което истиски ме завладява са именно хората.
Благодаря на организаторите и журито за оказаната чест!
За съжаление, ново пътешествие ме възпрепятства да се порадвам на живо на наградата и прекрасната изложба!
Втората награда от тазгодишния конкурс жури, начело с Тотка Гечева- председател на фондация „Чудомир", присъди на Илиян Куткуров от Пловдив за „Помечтай и сподели" .
Третата награда е за казанлъшкия фотограф Йонко Русев за неговата снимка
" Кака се ожени".
Конкурсът се провежда за четвърти път и е част от официалната програма на Чудомирови празници, домакинствани от Казанлък.
За четвъртото издание на „ Човекът до мен", посветен на паметта на доайена на казанлъшките фотографи Артин Азинян бяха изпратени рекорден брой фотоси- 707 от 245 автора, в рамките само на две седмици.
Най- добрите 40 от тях са подредени в специална експозиция в Информационния център на Казанлък, на улица „Искра" -4. Тя ще може да бъде видяна до 1-ви април.
По традиция наградените три творби от конкурса остават във фонда на фондация „Чудомир".

2 коментара:

  1. Снимката е прекрасна, какво повече да коментирам! Но на снимката над нея (детския портрет) ме дразни прекалено размазания фон на морето и пясъка - просто боде очите. Снимките действат не само емоционално, но и физически. Когато гледах снимките на "Море.то" писна ми от тези копринени морета на повечето автори. Но там пък твоите морета, на пръв поглед обикновени, бяха изпълнени с много емоции, каквито липсваха в онези отегчителни дълги експозиции...

    ОтговорИзтриване
  2. Очарователната усмивка на момичето и интересният поглед на детето й отзад просто са уникални на фона на изхабената дъска.
    Едно голямо браво отмен и пожелания за много
    нови награди. Това е фотографията и радоста която ни носи в сърцата ни.
    Поздрави turnokopa.

    ОтговорИзтриване