четвъртък, 5 август 2010 г.

Бодиграфия 2009 - Международен пленер за актова фотография

Един наистина прекрасен пленер с перфектна организация, атмосфера и действително добри възможности за работа. Прекарах си чудесно времето там и съм наистина удовлетворена от резултата :)


Поощрителна награда Hasselblad.
Направена с Hasselblad H3DII-50.HASSELBLAD H3DII - 50,HC 50-110MM F/3.5-4.5.
Благодаря на организаторите на Бодиграфия, Фотосинтезис и Асен Иринчев за предоставената възможност.
Модел Гергана Стоянова.


Модел Красимира Ляскова.
Краси е прекрасен модел - вдъхновяващ, себеотдаващ и много весел :)
Най - щурата ми снимка :)
Отдавна мислен кадър, който ми се струваше невъзможен. Нужни ми бяха достатъчно смел модел и ЖП гара.
Лидия Кулекова е не само талантлив фотгораф с богати идеи, а и наистина добър модел! Забавлявахме се страхотно двете снимайки в екип, прекарахме си незабравимо и успяхме да снимаме всичко лудо, което ни дойде на ум! Лидка, благодаря ти :)
Снимката е направена на ЖП гара Дряново.
 

Модели Таня Константинова и Лидия Кулекова.
Много си го обичам този кадър. Благодаря ви, момичета :)


Модел Красимира Ляскова.
Още една снимка на Краси оплетена в мрежите на светлини и сенки. Така си я представям аз боди - графията.


Модел Красимира Ляскова.
Едно, малко страшно разбиране за ситуация и голо тяло. Мястото, в което попаднах извика в мен подобна асоциация. Снимката е правена в един таван - гълъбарник, който открих в запустялата текстилна фабрика в Дряново.
Благодаря на Димитър Дачев за компетентната му помощ при построявене на осветлението, без която този кадър не би бил възможен. Беше адска жега, липса на кислород и наистина неописуем прах и мърсотия - все неща, които по правило Димитър отбягва, затова ценя двойно помощта му :)

Цялата изложба може да разгледате тук

4 коментара:

  1. изключителни снимки !
    не съм фотограф но разглеждам с интерес,
    не съм попадал в България...
    особено черно-белите
    Поздравления !

    ОтговорИзтриване
  2. Впечатлен съм от всичко видяно, фотографирано и представено и в сайта и във форума. Пожелавам да обиколиш всички кътчета на земята и да ги представиш по същия този начин,както до сега. Поздравления.

    ОтговорИзтриване
  3. Много хубави снимки.







    снимките.

    ОтговорИзтриване